środa, 9 maja 2012

Archangielsk, 9.05.2011 (1)




















od kilku dni przygotowania
bielenie chodników przez przygarbione staruszki
śpiewanie radzieckich pieśni przez dzieciaki
na akademii dla kombatantów w śmierdzącym Muzeum Historii

9go zaczęło się już od rana
orkiestra pod naszymi oknami
wyciągnęła nas z łóżka
przy śniadaniu relacja na żywo z Moskwy
uuurrraaaaaaa

patrząc na wcześniejsze moskiewskie marsze i przejazdy
w Archangielsku było niemal prowincjonalnie
- ale za to też bardziej kameralnie
bez blokady miasta, bez pilnowania ulic,
bez dzielenia na mniej i bardziej uprzywilejowanych

mogłam swobodnie biegać z aparatem
focić z każdej możliwej strony
bez narażania się na wylegitymowanie, awanturę i policję
mało tego- co widać na niektórych zdjęciach Panowie Żołnierze 
byli mną żywo zainteresowani
stroili miny, minki i dumnie prężyli pierś

Wielka Marynarka Wojenna Rosji
uśmiechała się do mnie zalotnie spod czapek
;-)

uuurrraaaaaaa!!!

4 komentarze:

  1. mówi się, że facet wygląda najlepiej w mundurze a ja tutaj nie zauważyłam ani jednego przystojnego faceta, chociaż moje gusta są dość luźne. bardzo dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  2. no bo to są właśnie Rosjanie- nie ma na co popatrzeć- ani w metrze, ani w kawiarni, ani na paradzie zwycięstwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że aż tak źle z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wystarczy popatrzeć na ich reprezentację nożną i wszystko staje się jasne...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń