czwartek, 14 czerwca 2012

Islandio







Moja Droga  Islandio,

Nie znamy się jeszcze prawie wcale, na razie żyjesz tylko w mojej wyobraźni, czasem uśmiechasz się z jakiegoś zdjęcia- jeszcze nie mojego. Nie znamy się jeszcze prawie wcale, ale dziś pierwszy raz mi się śniłaś- pozowałaś w swoich ślicznych turkusowych sukienkach, zieleniałaś świeżością życia i nietkniętej niczyją ręką natury. Podobno jesteś zimna i bywasz nieprzystępna, lubisz samotność i masz swoje kaprysy- a mimo to Droga Islandio- namiętność pcha mnie w Twoją stronę, jak w żadne inne miejsc dotąd. Czekam z niecierpliwością na to spotkanie, bez oczekiwań ale z nadzieją. Czekają moje zielone oczy kiedy nareszcie spotkają Twoje- jeszcze zieleńsze...

niecierpliwa K

ps- obiecuję że zrobię Ci najpiękniejsze portrety na świecie!

4 komentarze:

  1. mi też śniła się ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  2. Islandia! <3 Wiesz, że ja też o niej marzę? : )
    a na zdjęciu profilowym jest modelka Cara Delevingne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już czekam, nie tylko marzę.. mam bilet!

    OdpowiedzUsuń